Verzenden
Wat zijn de levertijden?
Wanneer je vóór 16.30 uur een bestelling plaatst in onze webshop, dan heb je deze de volgende werkdag in huis.
Hoeveel kost verzending?
De kosten voor verzending binnen Nederland zijn € 4,95
en gratis vanaf € 49.
Voor 16.30 uur besteld, de volgende werkdag al in huis!
Kunnen jullie wereldwijde verzending verzorgen?
Helaas kunnen wij op dit moment nog geen wereldwijde verzending verzorgen.
Mijn bestelling
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Het kan zijn dat je een bestelling hebt geplaatst en deze bij nader inzien toch wilt annuleren. Stuur ons dan binnen een uur na het plaatsten van je order een mail. Deze mail kun je sturen naar webmail@careforhair.nl
Vermeld in het onderwerp van je mail altijd dat het om een annulering gaat. In je mail verwerk je verder je naam, adres en het ordernummer. Geef ook duidelijk aan of je de hele bestelling wilt annuleren of alleen een gedeelte ervan.
Wanneer je de mail niet binnen een uur na het plaatsen van je bestelling aan ons verstuurd, kan het zijn dat jouw bestelling al is meegegeven aan de postbezorger. Je kunt je bestelling dan alsnog aan annuleren, maar dan zijn de reeds gemaakte verzendkosten en de verzendkosten voor het retourneren voor je eigen rekening.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product ontvang?
Wanneer je van ons een verkeerd product hebt ontvangen dan mag je zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Dit kun je doen door een mail te sturen naar webshop@careforhair.nl. Vermeld hierbij de bestel datum, je naam en adres en het ordernummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen.
Producten worden niet meer terug genomen wanneer de verzegeling of sealing is verbroken, de producten beschadigd zijn of wanneer de producten gebruikt zijn.
Bieden jullie ruilen aan voor defecte artikelen?
Wanneer een product beschadigd bij je is bezorgd of niet naar behoren werkt, dan mag je een mail sturen naar webshop@careforhair.nl
Vermeld in je mail duidelijk welke producten beschadigd zijn en/of wat het defect is. Ter ondersteuning mag je foto's toevoegen aan je mail. Vermeld in je mail ook je naam, adres en ordernummer.
Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen.
Product
Hoe retourneer ik mijn product?
Je kunt producten binnen 14 dagen retourneren of ruilen. Graag vermelden
waarom het product retour komt of voor welk product je wenst om te
ruilen door te mailen naar webshop@careforhair.nl. Producten kun je
niet meer ruilen of retourneren wanneer de verzegeling of sealing is
verbroken, of wanneer ze beschadigd of gebruikt zijn.
De kosten van de retourzending zijn te allen tijden voor jouw rekening. Wij raden aan om het pakket aangetekend te retourneren zodat je bij verlies
verzekerd bent en kunt aantonen dat je daadwerkelijk het pakket hebt
opgestuurd. Stuur je de gehele bestelling terug, dan ontvang je
eventuele verzendkosten die je tijdens het bestellen betaald hebt terug.
Bij terugzending van een deel van de aankopen worden eventuele
verzendkosten niet teruggestort.
Het aankoopbedrag van de teruggestuurde producten zal binnen 7 werkdagen op jouw rekening staan.
Hoe bewaar ik mijn product?
Vermijd directe blootstelling aan zonlicht en extreme hitte. Bewaar je producten het liefst op een koele en donkere plek.
Bieden jullie uitgebreide garanties?
Wanneer een product beschadigd bij je is bezorgd of defect is, dan mag je een mail sturen naar webshop@careforhair.nl
Vermeld in je mail duidelijk welke producten beschadigd zijn en/of wat het defect is. Vermeld in je mail ook je naam, adres en ordernummer. Ter ondersteuning mag je foto's mee sturen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen.
Wij nemen geen producten retour die door eigen toedoen beschadigd zijn of gebruikt zijn.